Bestand:4384.jpg

Uit Knowledge Graph Kunstenpunt
Versie door Ruettet (overleg | bijdragen) op 21 mrt 2024 om 12:16 (DEVMAP is een belangrijk knooppunt van het Common Grounds netwerk van virtuele werelden en werd gecreëerd in opdracht van V2_Institute in Rotterdam. Het project werd voor het eerst gepresenteerd op DEAF (Dutch Electronic Arts Festival) in 2004. Ook hier wordt een hybride van fysieke en perceptuele realiteit geconstrueerd. Het project is gebaseerd op het interactief gebruik van media input: een waaier van webcam footage, input van sensoren, video- en geluidsfragmenten wordt verzameld en d...)
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar:navigatie, zoeken

Oorspronkelijk bestand(1.024 × 768 pixels, bestandsgrootte: 453 kB, MIME-type: image/jpeg)

    DEVMAP is een belangrijk knooppunt van het Common Grounds netwerk van virtuele werelden en werd gecreëerd in opdracht van V2_Institute in Rotterdam. Het project werd voor het eerst gepresenteerd op DEAF (Dutch Electronic Arts Festival) in 2004. Ook hier wordt een hybride van fysieke en perceptuele realiteit geconstrueerd. Het project is gebaseerd op het interactief gebruik van media input: een waaier van webcam footage, input van sensoren, video- en geluidsfragmenten wordt verzameld en door de bezoekers in real-time getransformeerd. De resultaten krijgen een plaats binnen een virtueel landschap, als een constant evoluerende biotoop van impressies en samples die de fysieke en sociale realiteit weerspiegelt.

Bestandsgeschiedenis

Klik op een datum/tijd om het bestand te zien zoals het destijds was.

Datum/tijdMiniatuurAfmetingenGebruikerOpmerking
huidige versie21 mrt 2024 12:16Miniatuurafbeelding voor de versie van 21 mrt 2024 12:161.024 × 768 (453 kB)Ruettet (overleg | bijdragen)DEVMAP is een belangrijk knooppunt van het Common Grounds netwerk van virtuele werelden en werd gecreëerd in opdracht van V2_Institute in Rotterdam. Het project werd voor het eerst gepresenteerd op DEAF (Dutch Electronic Arts Festival) in 2004. Ook hier wordt een hybride van fysieke en perceptuele realiteit geconstrueerd. Het project is gebaseerd op het interactief gebruik van media input: een waaier van webcam footage, input van sensoren, video- en geluidsfragmenten wordt verzameld en d...

Geen enkele pagina gebruikt dit bestand.